معرفی برند جواهرات ورساچه، از جواهرات ورساچه چه میدانید؟

کمپانی ورساچه برای اولین بار در سال 1978 در میلان تأسیس شد، این برند معتبر جهانی از همان سال‌های اول تاکنون به عنوان یکی از برجسته‌ترین خانه‌های طراحی مد بین‌المللی و نمادی از لوکس‌ترین محصولات ایتالیایی در سراسر جهان شناخته می‌شد. این محصولات شامل انواع اکسسوری، لوازم جانبی، جواهرات، ساعت، عینک، عطرها و اثاثیه منزل بودند. امروز در این قسمت از مقالات معرفی برندهای معروف جهانی با روبی گلد قرار است به معرفی برند جواهرات ورساچه بپردازیم. با ما همراه باشید.

مختصری از تاریخچه برند ورساچه

در طول دهه 1990، ورساچه یکی از داغ‌ترین مارک‌های مد در جهان بود که کمپین‌های تبلیغاتی شاخصی را با سوپرمدل‌های جهانی مانند کریستی تورلینگتون، لیندا اوانجلیستا و نائومی کمپبل ایجاد می‌کرد. نوازندگانی مانند مدونا، پرینس و التون جان سفیران این برند و دوستان نزدیک طراح جیانی ورساچه بودند. در سال 2000، جنیفر لوپز، هنرمند و بازیگر ضبط آمریکایی، در چهل و دومین مراسم جوایز گرمی یک لباس عجیب‌وغریب سبز ابریشمی با طراحی برگ‌های گرمسیری به تن داشت که به یکی از نمایش‌های خارق‌العاده برند ورساچه تبدیل شد.

در سال 1997، پس از مرگ ناگهانی بنیان‌گذار این برند جهانی، جیانی ورساچه که در یک قتل تکان‌دهنده در میامی به ضرب گلوله کشته شد، خواهرش دوناتلا راه او را ادامه داد. او به عنوان مدیر هنری ورساچه وارد این عرصه شد گذاشت و در حال حاضر توسعه و مدیریت این کمپانی جهانی را عهده‌دار است.

ورساچه جواهرات خود را چگونه توصیف می‌کند؟

وقتی از مدیران و عوامل برند جهانی ورساچه در مورد جواهراتشان سؤال پرسیده می‌شود این‌طور پاسخ می‌دهند؛ طراحی‌های ما با هر آنچه در بازار دیده‌اید بسیار متفاوت است. ما با ورد به این حوزه جواهرات را از نو خلق کرده‌ایم و احساس مردم نسبت به این طراحی‌های متفاوت حد وسط ندارد. آن‌ها یا جواهرات ورساچه را دوست دارند یا از آن متنفرند!

اگر به عنوان یک علاقه‌مند به طلا و جواهرات نگاهی سرسری به محصولات برند ورساچه بیندازید، خواهید دید که طراحی‌های این برند چگونه از سایر طرح‌ها متمایز می‌شود. به اعتقاد و باور عوامل برند ورساچه افراد برای استفاده از جواهرات ما باید جسور و قدرتمند باشند و متفاوت بودن را بپذیرند. ایده‌های طراحی برای جواهرات ورساچه بر پایه خلاقیت است. همچنین اضافه می‌کنند که طراحی‌های ما کاملاً نشان‌دهنده این است که ما واقعاً خارج از چارچوب فکر و عمل کرده‌ایم.

چه کسانی مشتریان جواهرات برند ورساچه هستند؟

در اینکه ورساچه یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین برندهای جهانی است جای شکی وجود ندارد؛ اما از آنجایی که طراحی‌های برند ورساچه همه‌پسند نیست باعث شده تا مشتریان جواهرات ورساچه در دسته خاصی قرار گیرند. شما زمانی می‌توانید از طرفداران و خریداران برند ورساچه باشید که قدرت کافی برای متفاوت ظاهر شدن در جمع را داشته باشید. علاوه بر این نیاز است که علاقه‌مند کارهای ظریف نباشید چراکه اکثر محصولات ورساچه در عین حال که از نظر کیفیت کاملاً ظریف و هوشمندانه طراحی شده‌اند پرزرق‌وبرق و درشت هستند.

البته عوامل دخیلی در طراحی جواهرات ورساچه معتقدند جواهراتشان در خاورمیانه طرفداران بسیار زیادی دارد چراکه نحوه رفتار مردم، نحوه لباس پوشیدن یا سبک زندگی مردم بسیار با سبک طراحی ورساچه مطابقت دارد. از نظر آن‌ها مردن در خاورمیانه علاقه‌مند جواهرات سنگین و پرزرق‌وبرق هستند که به خوبی خودش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

درباره برند تیفانی اند کو چه میدانید؟

خرید طلا با طراحی محصولات برند ورساچه از گالری روبی

شما می‌توانید برای خرید طلا با طراحی برند ورساچه از محصولات روبی دیدن کنید. برای مثال دو نمونه محبوب از محصولات ورساچه شامل گردنبند ورساچه، دستبند ورساچه و گوشواره ورساچه در حال حاضر برای خرید از طریق سایت روبی گلد در دسترس است.

به نقل از شایان بهزادی مدیر مجموعه روبی گلد تمام زیورآلات طلا در مجموعه روبی تنها با اجرت 7 تا 11 درصد به مشتریان ارائه می‌شود. این مبلغ برای کارهای مشابه با برندهای دیگر احتمالاً تا 20 درصد هم افزایش پیدا می‌کند. علت این مهم در مجموعه گالری طلای روبی ارائه محصولات از تولید به مصرف، تیراژ بالای تولید و تجهیزات به‌روز مجموعه کارخانه روبی است.

پس با خیال راحت وارد وب سایت روبی شوید و محصول موردنظرتان را با طراحی برند جواهرات ورساچه سفارش دهید.